Nadýchané palacinky

14:41

 Ahojte, po niekoľkých rokoch sa opäť vraciam k tomuto blogu aj keď s úplne inou tematikou. Verím, že sa Vám to bude páčiť - ja som si to zamilovala. Stále som trávila v kuchyni veľa času a bavilo ma to a teraz som to posunula na vyšší level a začala som nie len recepty robiť podľa iných, ale začala som si ich vymýšľať a tvoriť sama, to ma viedlo k tomu aby som sa o svoje recepty podelila aj s vami a doteraz som ich zdieľala na svojom instagrame a nastal čas podeliť sa s nimi tu. Rozhodla som sa, že z tohto blogu si spravím niečo ako e-kuchárku mojich receptov, ktoré Vám budú k dispozícií a dúfam, že budete spokojný a niektoré vyskúšate. 

Nad prvým recept som dlho neváhala, pretože som veľký milovník palaciniek a práve palacinky boli jeden z prvých receptov, ktoré som spravila doma svojej rodine a neskutočne im chutili a odvtedy som ich robila každý piatok, až kým som sa neodsťahovala. Verím, že ak ich vyskúšate zamilujete si ich aj vy a budem veľmi rada ak sa o svoj názor podelíte v komentároch. 

Recept :




Budem rada za každú Vašu reakciu a nezabudnite ma sledovať aj na mojom instagrame.

S láskou Tia.

You Might Also Like

0 komentárov